Garantie & Klachten

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.
Wij verzoeken u het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. 


Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fake-cakes.nl of telefonisch 0345-582790.

Hoe behandelen wij uw klacht:
Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie).
Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
Wij nemen contact met u op om een oplossing voor te leggen.
Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.


Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling.
Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de europese unie. 
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden via onderstaande link of KLIK HIER  
http://ec.europa.eu/odr.